24 oktober 2008

Livselixir

Småbarnsliv, småbarnsliv, småbarnsliv.

*

Rösta på Rana

15 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Gumman???? Me like coffee to....

Plingar i morgon?

Annie - Annalunda sa...

:) Tack vännen min!

Ska kuta på en gång och leta upp mobilen... har inte hört något plinga!

Kramis

ylva sa...

jag önskar att jag drack kaffe... *suck* hoppas det blir bättre snart, för oss båda ;). byte av ämne; vad skulle du få komplex för :) ? du skriver och målar minst - minst - lika bra som de där jag räknade upp! räta på ryggen och nöj dig med förälskelse.

kram kram,

Willewira sa...

Så sant... sov när du är död!
Ha ha....

Skrattade gott i går när jag läste vidare på "tjuvlyssnat". Gillar den med "blåsta" tjejerna... Kupong..en maträtt!! Ha ha

Och fyllot på spårvagnen... läs den! Jag ser scenariot framför mig. Underbart!

När kommer du och fikar??? Har hur mycket kaffe som helst!

Rana- goding, ha den skönaste helgen du kan!!
P&K
Willewira

hem ljuva hem- helena sa...

Ja, vad gjorde man utan kaffe??
Har varit in nu och läst ikapp sedan sist. Vill bara säga att jag verkligen gillar din målning "mamma sover"!Precis så där är det hos oss också. Lyckligtvis inte riktigt lika tidiga morgnar, men man försöker i a f tjuva till sig några minuters sömn i soffan framför Bolibompa, men det är omöjligt eftersom de fullkomligen klättrar på en hela tiden! (-:
Ha en härlig lördag!! Kram.

Unknown sa...

Ååå jeg vet hvordan du har det. Jeg husker jeg satt oppe med kaffekoppen sånn fem-halvseks om morgenen og tenkte at det er INGEN andre i hele verden som er våkne ; )Men det går over!! Jeg lover, og da blir utfordringer at ungene aldri legger seg. Man får ikke de etterlengtede timer med alene tid om kvelden lengre ; ) Så hver alder har sin sjarm som det heter...he he...

Unknown sa...

Hejsan Vännen! Det är bara lilla jag som är här och kikar runt lite! oj, vad den bilden var bra!Ville också önska dig en trevlig lördagskväll! Kram Petra

Anonym sa...

Kaffe, Red Bull, Energy, ja allt som ger en kick sitter fint.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja,det var ju en bra skylt. Ha ha. Hoppas att lägert är under kontroll. Härliga kommentarer från din tjej. Kramis till dig

Mizty sa...

På pricken!

Tänkte innan idag med klockomställning och allt, sova en timme längre finns inte, men vakna en timme tidigare. När jag är som tröttast då skyller jag på småbarnsåren att det är dom som släpar efter nu. Om inget annat kan man ju vila sig på ålderdomshemmet.

Kram Mizty

MADELEINE sa...

Nu kan du vinna ett valfritt smycke från Dreams of Pearls hos mig ;-) Välkommen!!

Anna sa...

"You can sleep when your dead!"

Huuu, den där kvinnan och den där texten kom lite för nära verkligheten.

Är du okej?

Kram.

Anonym sa...

Hahaha... Har läst tre roliga inlägg på raken från dig nu.

Surrabutt är så klok. Om kärlek ska man prata med STORA bokstäver, högt och klart!

Karins fotoblogg sa...

Mmmm fast det vore skönt med en sovmorgon ändå! Och vad är det för påhitt med sommar- och vintertid? Nu är jag ännu längre ifrån sovmorgon! :)

Anna-Lena sa...

He he... du vet hur du ska pigga upp en du!!! <3 ;D