10 december 2007

Gästbloggare: Lille Brottarn 1 år

De säger att det snart är jul. Jag vet inte vad det betyder. Tydligen ska det komma en tjock, glöggfryntlig farbror som ska ge mig paket. Här är min önskelista:

- korv

- lite mer korv

- roligt omslagspapper som man kan smaka på

- roliga snören som man kan linda runt sig på ett för äldre släktingar otäckt sätt

- ännu mer korv

- nämnde jag korv?

Nu måste jag tyvärr gå; här kan man ju inte förnöta sin ungdom. Nu ska jag 1) sitta på en boll så den blir äggig, 2) öva på att säga "mer mat NU", 3) klättra på fönsterbrädan så att folks franska nerver vaknar till samt 4) kolla om det ligger lite korvbitar under bordet. Har hänt. Tjena.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Britney Spears sjunger på radion. Lillan pekar på radion och säger "Nakenfis sjunger."
Berättelse uppsnappad på öppna förskolan av Jugge.

hälsningar J

stranger sa...

vilken mysig blogg :)
hit kommer jag tillbaks!

Anonym sa...

Ja, varför ska man krångla till det med julklappar till de små? =)Trevlig blogg du har! Tack för kommentar på min!