02 december 2007

Gästbloggare: Mannen

Mannen: Å vad jag känner mig konstig. Jag känner mig så tom och får liksom inte tag i mina känslor. Det är något som fattas mig. Vad kan det vara..? Och irriterad är jag också. Nästan aggressiv. Ja, faktiskt: jag är förbannad. (mummel, mummel) Och frugan fnattar runt och tigger spö. Fan, vad sur jag är. Varför? Javisst ja, jag är ju hungrig. Det var ju en hel halvtimme sen jag vräkte i mig korvgryta och ris och mackor och öl och efter det filmjölk och fiberflingor.

(Tio minuter och ett skrovmål senare.)

Ahhh. Vad bra allt känns. Vad glad jag är och vilken söt fru jag har. Det är skönt att leva.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fruntimmer... suck.

Anonym sa...

Kul. Verkligen. Jo, jag menar det.

Anonym sa...

Ja just de.. allt går genom mannens mage. Är ni bara mätta så är allt frid å fröjd sen kan hela världen stå i brand.. who cares ;D hehe
(Tack för komentaren hos mig.. ja visst är de svårt att hålla tillbaks :D )
http://metrobloggen.se/ankungen