03 september 2009

Djävul

Jag har fått en lite annorlunda beställning. En kille mejlade och ville ha en bild som förlaga till en tatuering: en djävul som äter upp en annan tatuering. Gissa om jag tände på alla cylindrar.

Jag är också fnissig över att han har sån tilltro till min förmåga att teckna djävlar - på webbgalleriet dansar idel barn och änglar och kärlekspar. Kanske anade han att jag har det i mig, kanske fattade han vilka slags teckningar jag har liggande i byrålådorna.

De nedan är gjorda av en mycket ung Rana.

Rösta på Rana

5 kommentarer:

Anonym sa...

nu börjar det likna något, jag gillar den yngre modellen av ranas alster.
Tatueringskillen.

Anonym sa...

Blä vilka läskiga!! Trodde den översta var nutida, innan jag läste texten. Den var söt tycker jag. :)

pb

Brittis sa...

ooooohh, vilka otäcka. Man blir ju rädd.

Kramen till dig, hoppas du mår fint min vän.

Häslningar, Brittis

Anonym sa...

Du inspirerar med din konst, humor och värme! Jag gillar dig och din blogg! :)

Arty Flush sa...

Läskiga, men ändå fascinerande på något sätt =x bra tecknat dessutom (Y)