09 juli 2008

Det kom ett kort

För ett tag sen skrev jag om när jag antastade Özz Nûjen på bussen. Jag kände mig frigjord och modig när jag böjde mig fram mot honom och med eftertryck utbrast: "Du är så braaa!" Ja ja. Det var alltså inte han.

Det var bakgrunden. Igår fick jag ett anomymt kort. Bara adressen, ett Özz-kollage och texten "Känner du igen mig???" Ingen underskrift. Sånt där älskar jag. Och det är dagens sanning att jag inte har en aning om vem det är ifrån. Det vore likt Rufus, men jag känner inte igen handstilen. Kanske brorsan, men han har nog inte tid med sånt. Men vem är det ifrån? Träd fram, för tusan.

*

Rösta på Rana

10 kommentarer:

Anna sa...

Det är nu du måste tro att det kommer från Özz själv. För glädjens skull och fram tills något annat bevisas.

Linda Lunda sa...

Inte jag....

Piondröm sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
KOM HIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi bestämmer på mailen!!!!!!!!!!!!!
JIIIIIIIPIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På tal om Özz det måste ju vara han, vem annars skulle spara på så många bider att dom räckte till ett kollage??
Kraam Carina

C. Meow sa...

Klart det kommer från Özz, han läser din blogg vet du ;)

Anonym sa...

Hej på dej du! Tack för igår. Mycket trevligt.Jag tror att " Rufus "skickade kortet.Kramiz

Cath sa...

Självfallet kommer det från Özz! ;-)

Anonym sa...

Haha, definitivt någon som läser din blogg i alla fall;-) Nej, du det var inte jag i alla fall:-)

Kram BK

Maria sa...

Måste ju vara från ÖZZ!=)
Han kanske har googlat på sitt namn och läst din blogg...=)

Anonym sa...

Klart det kommer från Özz...

Kram
Rufus

Var dags glimtarn sa...

Det var jag!!!!!


Ok då. Not ;D

Özz gillar sin nuna, det var han!!!! Eller Rufus :D (vem är Rufus?)
Kram