06 februari 2009

Vad kan du inte vara utan? frågade Karin

Karin med Karins fotoblogg kastade en liten utmaning i knät på mig: Lista fem saker som du inte kan vara utan. Jag känner på mig att mina svar är lätt färgade av dagsformen.
  1. Kaffet - det som dunkar igång mitt system varje morgon.
  2. Orden - de som besvärjar och håller kvar mig på jorden.
  3. Familjen - de som är mitt liv.
  4. De andra människorna - de som jag ser om dagarna och som ser mig.
  5. Hoppet - det som sjunger att allting kommer att lösa sig.

Jag utmanar alla som känner sig manade: vad kan du inte vara utan?

* -

Jag vill passa på att slå ett slag för Karins Fotoblogg. En liten varning dock: gå inte in där om du ogillar klara, vackra, roliga, poetiska foton.

Dessa foton är lånade från Karins Fotoblogg.

*

Rösta på Rana

Inga kommentarer: