20 februari 2008

Ska man dränkas i snor??

Självklart. Nu har även Mannen däckat i feber med tillbehör. Jag ORKAR inte kåsera kring att jag åkte och storhandlade i det skick, i vilket han nu ligger utslagen och tillintetgjord på soffan. Gör det inte, gör det inte.

*biter ihop*

Si så där, det gick ju galant. Man vet att det är influensatider som härjar när man blir glad av följande:

Jag hade värsta flytet på apoteket imorse: tog en nummerlapp, tog en snabbis (ja, ja) på Lindex, hann precis lagom tillbaka - rakt fram till disken ba. Rutin, gott folk!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Håll ut, som din idol (?) Lars Winnerbäck säger. /S

Kattfot sa...

Tajming, tajming. Hoppas alla kryar på sig snart :)
Tack för hälsningen hos mig.

Betonggården sa...

Hej!
Tackar för titten! Alltid trevligt med besök! :)
En hissgardin... hur ska jag förklara..? I alla fall bland det enklaste gardiner man kan sy. I princip ett tygstycke som täcker fönstret. Man fäster ett par snören som man drar i - och det funkar lite som en "rullgardin". (Förmodligen den sämsta beskrivning nån kommit med! =) haha!)
Ska rota fram kameraladdaren, så lägger jag upp en bild istället!

Nu ska jag äta och sen ska jag kolla din blogg!

Hej så länge!

Husbilsresan sa...

Hej och tack för att du kikade in hos mej.Välkommen åter om du vill!
Kul att jag "puffade dej i rumpan" med mitt inlägg om skynket under pysselbordet.
Ja, se sjuka karlar....inte kul=(
Ha det så bra du kan=)
Kram/Gunn

ESMERALDAS HJERTE sa...

Hei vennen...Godt å lese at det er noen smil og humor i omløp hos deg, og at du orker å løpe i klesbutikker mens du står i kø på apoteket:) hehehe, den tanken har jeg tenkt noen ganger, uten å komme lenger enn det...

Heier på deg:):):):):):):):):):)
STOOOOR klemmmmm

b a n d s t i g e n sa...

Ha ha! Jag skrattar så maken tvingas fråga åt vad. Han skrattar INTE när jag läser upp ditt inlägg...

Betonggården sa...

Hej igen!
Nu har jag kollat runt en del.
Vad bra DU skriver! ..och vilka härliga funderingar och svar dina barn har! Helt underbara!

Trevlig kväll på dig!
Återkommer!

Anonym sa...

Perfekt tajming där, tur att du inte kom för sent...

Anonym sa...

Vet du vad jag lärt mig på Bolibompa? En människokropp producerar en halvliter snor VARJE DAG! Och en förkyld person kan producera EN liter snor! Jisses!